Postanowienia ogólne

1. Niniejszy sklep internetowy prowadzony jest przez firmę Ekudera.com Jolanta Kudera zarejestrowaną pod adresem ul. Polna 5, 58-116 Mościsko, numer identyfikacyjny REGON: 890543211, Numer identyfikacji podatkowej: 882-000-44-61 zwany w dalszej części regulaminu Sprzedającym
2. Zasady dokonywania zamówień w sklepie internetowym reguluje w szczególności niniejszy dokument zwany w dalszej części „Regulaminem”.

Procedura składania zamówień

1. Zamówienia przyjmowane są elektronicznie poprzez strony internetowe sklepu
za pomocą udostępnionego formularza,mailem na adres sklep@gadzetydlakobiety.pl oraz faksem na nr 74 831 25 23
2. Warunkiem dokonania zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza. Nieprawidłowe wypełnienie formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
3. Poprzez złożenie zamówienia , klient oświadcza, iż zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i ją akceptuje.
4. Poprzez złożenie zamówienia , klient oświadcza, iż wyraża zgodę zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych(Dz.U 2002 Nr 101, poz.926 z póź. zm.)
na wykorzystanie i przetwarzanie jego danych osobowych w szczególności dla celów marketingowych.
5. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę.


Realizacja zamówienia

1. Zamówienia będą realizowane niezwłocznie po otrzymaniu potwierdzonego
zamówienia , z zastrzeżeniem poniższych zapisów.
2. Ekudera.com w każdym przypadku zastrzega sobie prawo weryfikacji zamówienia oraz jego anulowania w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do rzetelności/wiarygodności złożonego zamówienia.
Czas realizacji zamówienia to 24godz od momentu zaksięgowania wpłaty ,
dostawa kurierem w przeciągu 48 godz.

3. Jeżeli towar jest na zamówienie na stronie produktu będzie informacja w jakim czasie może być zrealizowane zamówienie.
4. Zamówione towary dostarczane będą do klienta
- firmą kurierską

- transportem Ekudera.com

5. Koszt przesyłki pokrywa w całości Kupujący według cennika
zamieszczonego na stronie internetowej sklepu.

6. Zamówiony towar dostarczony będzie na adres wskazany w formularzu zamówienia
Ekudera.com nie odpowiada za nieterminowe dostawy firmy kurierskiej.

Formy płatności

1. Wszystkie ceny za towary /produkty są w złotych polskich i zawierają podatek VAT
2. Sprzedający może dokonywać zmian cen w każdym czasie , przy czym w przypadku złożenia zamówienia przez klienta , wiążąca jest cena obowiązująca w momencie składania zamówienia , jednak zastrzegamy sobie prawo anulowania zamówienia jeśli pojawiły się błędy cen spowodowane np. awarią systemu aktualizacji sklepu.
3. Ceny poszczególnych artykułów znajdują się na stronach sklepu
4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów
ze sprzedaży.
Pomimo dołożenia wszelkich starań , sklep www.gadzetydlakobiety.pl zastrzega sobie prawo do ewentualnych błędów w tym również mylnie wpisanych cen i prezentowanych ilości asortymentów. Z przyczyn od nas niezależnych możemy zamówienie zrealizować częściowo lub odstąpić od jego realizacji.

Zwrot towaru i reklamacje

1.  
Zwrot towaru i reklamacje

    1.    Klient może w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy
rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym. Zwracany towar   
nie może być używany ani uszkodzony a także musi posiadać oryginalne opakowanie 
 W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas)niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
Klient dokonuje zwrotu produktu na swój koszt.
Klient ponosi wszystkie koszty związane z dokonaniem zwrotu.
Szczegółowy tryb postępowania w przypadku zwrotu produktu opisany jest na stronie zwroty.

      2.Konsumentowi zgodnie z art 38 Prawa konsumenckiego nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
      3. Podstawa wszczęcia procedury reklamacyjnej jest pisemne przesłanie zgłoszenia
reklamacyjnego- formularz zgłoszenia.
      4.  Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub wad mechanicznych powstałych podczas
transportu będą rozpatrywane jedynie w sytuacji , gdy wada uszkodzenie
zostały zgłoszone spedytorowi w momencie odbioru przesyłki.
Warunkiem przyjęcia takiej reklamacji będzie spisanie wraz ze spedytorem
protokołu reklamacyjnego.
      5.  Reklamacje  rozpatrywane  będą w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji
do Sprzedającego.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie koszty pokrywa klient.
      6.   Szczegółowy tryb postępowania w przypadku reklamacji towaru opisany na     
stronie reklamacje.

 

Postępowanie końcowe

1. Zmiany niniejszego regulaminu mogą być dokonane przez Sprzedającego
w każdym czasie.
2. Zmiany dokonywane będą przez zamieszczenie ich na stronie internetowej
sklepu i wchodzą w życie z chwilą ich zamieszczenia.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają
przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów
oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
( Dz.U Nr 22 z póżn zmianami)

REKLAMACJE

Wszystkie produkty dostępne w sklepie objęte są gwarancją. Jeżeli po otrzymaniu produktu zostaną wykryte wady techniczne lub produkt został uszkodzony mechanicznie podczas dostawy, klient ma prawo odesłać go z powrotem .
Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty pocztowej zwrócimy Państwu natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

Procedura reklamacji :

1. Klient odsyła reklamowany towar . Towar musi być zapakowany w sposób bezpieczny
2. Na przesyłce powinien być napis „ Reklamacja”
3. Reklamacje dotyczące uszkodzeń lub wad mechanicznych powstałych podczas
transportu będą rozpatrywane jedynie w sytuacji, gdy wada czy uszkodzenie
zostały zgłoszone spedytorowi w momencie odbioru przesyłki. Warunkiem przyjęcia takiej reklamacji będzie spisanie wraz ze spedytorem protokołu reklamacyjnego.

Przesyłki z reklamacji należy kierować na adres :

Ekudera.com Jolanta Kudera Spółka Komandytowa
Ul. Polna 5
58-116 Mościsko
1. Do przesyłki należy dołączyć dokładny opis usterki.
2. Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient otrzymuje informację e-mail
o otrzymaniu reklamacji.
3. Po odesłaniu podpisanej przez klienta faktury korygującej zwracana jest należna
kwota w sposób określony w dokumencie zwrotu lub następuje wymiana towaru
na nowy bądź naprawa

ZWROTY

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku Klient może w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru odstąpić od umowy rezygnując z towaru zakupionego w sklepie internetowym .
Zwracany towar nie może być używany ani uszkodzony a także musi posiadać oryginalne opakowanie. Klient ponosi wszystkie koszty związane z dokonaniem zwrotu.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Procedura zwrotu:

1.Klient odsyła zwracany towar. Towar musi być zapakowany w sposób bezpieczny
gwarantujący jego bezpieczny transport .
2.Na przesyłce powinien być napis „ Zwrot”
3. Zwroty należy kierować na adres
Ekudera.com Jolanta Kudera Spółka Komandytowa
ul. Polna 5
58-116 Mościsko
4.Po dotarciu przesyłki do magazynu sklepu Klient otrzymuje informację e-mail


PŁATNOŚCI

Za pobraniem

Zapłacisz gotówką listonoszowi, kurierowi lub w urzędzie pocztowym w chwili odbioru przesyłki na terenie Polski.
Tej formy płatności nie możesz wybrać jeżeli chcesz żeby zamówienie zostało wysłane za granicę.

Przelewem bankowym

Zapłacisz po złożeniu zamówienia . Wszystkie dane niezbędne do wykonania przelewu ( dane odbiorcy, nr rachunku, tytuł przelewu) otrzymasz w komunikacie, który zostanie pokazany po złożeniu zamówienia oraz w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia, który wyślemy na Twój adres e-mail.
Przesyłka zostanie wysłana dopiero , gdy pieniądze wpłyną na nasze konto.
O wysłaniu paczki poinformujemy Cię osobnym mailem.

Płatność kartą kredytową

Płatności kartą VISA lub Master Card przeprowadzane są on -line przez firmę PayU S.A. poprzez serwis Płatności .pl.
Dane podczas przesyłania siecią są zaszyfrowane i chronione bezpiecznym protokołem Secure Sockets Layer, który zapewnia bezpieczeństwo przekazywanych danych.
Nasz sklep nie uczestniczy w żaden sposób w dokonywaniu zapłaty ( nie znamy haseł i numerów kont bankowych ) przekazuje jedynie niezbędne informacje do dokonania płatności ( nr zamówienia i kwotę zapłaty).

Nadpłaty

W przypadku gdy jakiegoś zamówionego przez Ciebie towaru nie mogliśmy zdobyć, a zapłaciłeś już za niego przelewem , nadpłata zostanie przelana na Twoje konto bankowe.

Faktury

Do każdego zamówienia dołączamy paragon lub fakturę. Możesz sam zdecydować , na kogo ma być wystawiona. Umieściliśmy na niej dane w takiej formie, w jakiej wpisałeś je w formularzu.
Zamawiający wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez jego podpisu. Faktura VAT jest dołączana do przesyłki i stanowi potwierdzenie (dowód) zakupu.

 

KATEGORIE OFETY
OSTATNIO DODANE
KOSZYK ZAKUPOWY
TWÓJ KOSZYK

TWÓJ KOSZYK


AKTUALNIE PUSTY


00,00 zł

Masz pytania?
ZADZWOŃ I DOWIEDŹ SIĘ WIĘCEJ